du är som jag när vi dansar

 

Ojdå, ett tag sedan jag senast uppdaterat..

Men det händer nog inte så mycket. Jobbar mest, och försöker hinna med allt annat som tillhör livet under de där korta kvällstimmarna innan man måste sova.
Men jag är nöjd med tillvaron. Ångesten och rastlösheten är borta.

Evelina flyttade in igen i söndags. Vi grälar konstant. Det gjorde vi nästan aldrig förr... :/

Jag lyssnar på Kent, har höstkänslor och läser böcker.
Jag är inne i en riktig läs-period nu igen.
Har hyllan full av böcker som väntar och ännu fler i affären som jag längtar efter att få spendera pengar på.

Det knakar i fönstren. Storm utanför.

Jag har dessutom blivit ett planeringsfreak.. Mitt listskrivande blir bara värre och värre :P


2009-09-01 @ 19:43:56 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback