Hej jag heter Julia och har en nya kamera! :P















Jonas å Davud for precis iväg. Vi har spenderat kvällen på DooBop, svansat efter Igge på stan, shoppat på ABC och varit här hos mej och ätit tortillas. Mums. Och så har jag äntligen fått nya strängar på min gitarr, tack Davud!

Och jag slutar aldrig förundras över de där bådas ibland helt oförståeliga humor ;D

Nu har jag förresten en nystädad lägenhet. Så skönt, tog värsta storstädningen idag :)
Till morgondagens planer hör dock städning av badrummet och diskning. Samt en lägenhetsvisning på en lägenhet som är alltför dyr för mig :P Och söndagsgudstjänst. Och en pyttipanna med rätt ingredienser, tillredd med omsorg! :)

Ojdå, nu kom posten. Kanske man borde gå och sova.

Gonatt, hoppas ni haft en fin lördag! :)
2009-09-20 @ 03:12:12 Frozen moments Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback