Put your red dress on, put your red boots on and they´ll wave to you

 

Någon skoshopping blev det inte. Men nog fick jag sprätt på pengarna iallafall. Har kollat upp litet olika kameror och bestämde mig till sist för att det är lika bra att köpa en nu när jag har pengar istället för att spara det tills jag desperat behöver en kamera men har handlat upp alla pengar på onödigheter :P

 

Så det blev en knallröd liten sak, en Canon Ixus 100 IS. För 199 € (med 100 euros plussarabatt) på Anttila.

Laddar batteriet för tillfället och väntar otåligt på att få börja ta bilder! :)

 

Ett minneskort köpte jag också. Tänkte att nåja, jag har ju ett men jag kan ju lika bra köpa ett större (2 Giga) när det bara kostar 14 euro. Och tur var det väl att jag tänkte så, för när jag var på väg hem kom jag på att jag ju inte alls har nåt! Det ligger ju kvar i kameran som lämnade i Warszawa! :P

 

Np: Rosie Thomas-Pretty Dress

2009-09-19 @ 14:02:15 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback