znark och mummel


Sov litet över tre timmar istället för de 40 minuter jag planerat. "Nån" hade tydligen stängt av väckarklockan.
Nu är frågan om jag ska släpa mitt sömniga rufsiga jag till Sion över en timme (eller egenligen 2-3 för min del,beroende på hur man ser på saken :P) för sent och få träffa litet folk ikväll, eller om jag ska satsa på alternativ B.
Alternativ B består av en (vah!? dom ha tydligen sluta med min favoritpizza på kotipizza :( ) BaconBBQ från närmaste Kotipizza, några liter Pepsi Max, jag i soffan under massa filtar och kuddar, samt ett stort förråd bra filmer!
Men om jag kör på det måste jag verkligen hitta på något socialt att göra imorgonkväll. Dagen är reserverad för skoshopping (och jag har ingen aning om vad jag vill ha, bara att jag måste ha nya skor!! :S) men kvällen måste jag definitivt hitta på nåt. Nåja, om inget annat händer kan man ju hoppa på bussen och fara hem och joina Ika och Ann i deras fjållerier ;) Jepps, vi kör nog på alternativ B ikväll! Passar bra när man är så här mosig... :P

Off to kotipizza we go! Ha en fin fredag allihopa!
2009-09-18 @ 19:28:13 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback