You are the reason that I sing

Vad vore livet utan musik?! Jag blir bara så lycklig av våra bandövningar.. :) Musik, Människor och Jesus. Den ultimata kombinationen ;)

Utöver jobbet har dagen alltså bestått av impulsshopping av NCIS(<3), ledarskola och bandövning. Och nu sitter jag och fnissar åt det här ;P

Och något annat har jag nog inte att säga. Förutom möjligen DÖÖÖÖÖÖ DUMMA FLUGA, DÖÖÖÖ!! (Den har surrat omkring här i över en vecka och jag har inte orkat göra något åt saken...)

Nu ett avsnitt NCIS medan jag väntar på att få hänga upp tvätten (så att jag har nånting att klä på mig imorgon. Det brukar vara positivt med kläder).

Hej hopp!

2009-10-08 @ 21:04:23 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Salo

Dendär facebook-Gud länken va ju helt fenomenal :D , made my day..., öh, kväll

2009-10-08 @ 22:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback