Tjohej!

Har bänkat mig i soffan och överväger att spendera kvällen tillsammans med mina nya NCIS-säsonger. "Inget liv"/"genomtrött latmask som inte är van att jobba 8-16 fem dagar i veckan", välj det alternativ ni föredrar ;P

Men jag har iallafall köpt ett par skor idag! Utan att ens behöva söka, de bara dök upp rakt framför näsan på mig under min provianteringstur till cittari. Och jag fick dem för 15 euro, jippijeijj! :)
Och varma är dom! <3

Nu ska jag bara ha ett par skitsnygga högklackade och högskaftade svarta stövlar också. ;P

Dessutom har jag haft en röd och svart dag. Röd kamera, röd halsduk och rött läppstift (typ första gången i mitt liv jag använder läppstift), me lajk!

 

Jepps, that´s about it. Eventuellt orkar jag släpa mig till Doo Bop en sväng och lyssna på litet musik ikväll, enligt vad vi planerade igår, men just nu känner jag mig aningen för slö. Dock är jag ändå aningen för sällskapssjuk för att bara sitta ensam i soffan hela kvällen... Hmm.. dilemma.

Nån som vill kolla NCIS med mej? :P

 

OCH, min godis/sötsaksstrejk går verkligen bra, betydligt bättre än förväntat!! :)

2009-10-10 @ 18:19:43 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback