Tea and symphaty

Vilken bra dag jag haft alltså :)
Bortsett från att jag tvingades diska en timme i morse har det bara varit roligheter. Lovsångsövning, gudstjänst (har jag sagt att jag tycker om min församling!? :D), kebab och gapskratt på calzone med ett helt gäng härliga typer, och till sist avslutades kvällen precis med te, tortillarester, musik och idols med Jonas och Davud (som för övrigt är helt sjuka! ;P).
Nu ska jag hoppa i säng så jag orkar till jobbet imorgon. Tänk om man skulle fått ha höstlov....
Men det är inte så många veckor kvar på jobbet. Två kanske.

Återvänder med mer material för intresseklubben imorgon :P

Sov sött och dröm om alla småkryp du mött!
(oj, det var länge sen.. :P)
2009-10-11 @ 22:24:36 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: callis

åh..jonas...å österbottningar..laga er ti nyland :)

2009-10-12 @ 00:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback