Random update

Jag är förvånad över hur långa dagar man får när man stiger upp åtta, åker till skolan nie och slutar elva. Sen är liksom hela dagen ledig och man behöver inte ens gå och sova lika tidigt som när man måste stiga upp halv sju.

Jag har spenderat min lediga tid med Edward och Bella. Fick för mig att börja läsa Twilight-böckerna ett andra varv här i helgen. Är mitt uppe i en läsperiod igen och jag älskar det. Beställde elva böcker från adlibris igår (men det mesta var rea så det blev faktist inte alls särskilt dyrt)...
Och igår var jag så trött att jag kröp i pyjamasen och ner under täcket redan klockan åtta, men tror ni jag kunde somna före jag läst ut new moon (där efter ett nångång)? Nej precis :P

Statistikkursen är för övrigt smått farlig att ha sådär tidigt på förmiddagarna. Znarkvarning. Men det är skönt att vara i skolan igen och träffa folk, och skönt att få en ordentlig start på dagen fast man inte jobbar.

Imorgon åker jag till Sverige. Till Uppsala på Youth-konferens. Blir verkligt intressant, jag vet ju knappt vem som ska med heller! :P Och så har jag planerat att få in en eftermiddag på stan också, för att shoppa snygga skor! :P

Nu åter till mina böcker!
2009-10-27 @ 14:41:35 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Cindy

haha vet exakt va du talar om.. Har under min tid har inhandlat alla 4 twilightbocker, och jag har haft en enorm somnskuld pa mina axlar innan ja last ut breaking dawn for nagra dagar sen.. hoppas pa att fa iaf LITE mera somn nu :D ha sa kul pa Youth!

2009-10-29 @ 20:44:29
URL: http://hondee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback