goodmorning sunshine!

Vaknade för en timme sen. Jag <3 sovmorgon. När man har dem helatiden uppskattar man dem inte lika mycket, men när man får sova ut bara en eller möjligtvis två morgnar i veckan uppskattar man det desto mer!

Gårkvällen blev riktigt lyckad trots allt! :) Lyckades släpa mig ur soffan och ta mig till Doo Bop med Jonas och Davud och lyssna på litet funk. Sen blev det favorit i repris med ABC-shopping och tacos och tortillas hemma hos mig. Hämtade upp Jenny och Basse också, och även Stefan joinade. Hur kul som helst! :)
Nu har jag dock ett stoooort berg med disk (från gårkvällen plus från resten av veckan :P) jag borde göra något åt innan jag åker iväg på lovsångsövning och gudstjänst.

Hmm... försöker dra ut på det men det är väl lika bra att börja på så man blir klar nångån... :P
Om jag inte återvänder till bloggen mer så vet ni att jag drunknat nånstans bland all disk...
2009-10-11 @ 10:57:08 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback