going back to sleep

Idag har jag uträttat storverk. Nämligen ett halvt avsnitt Bones samt en 3 timmars powernap på soffan.
För att känna att jag gjort något annat än jobbat idag släpade jag mig just till sale för att inhandla morgondagens lunch samt ingredienser till ännu en omgång räksallad (som en svensk förresten skällde ut oss för att vi inte hade i grillen i lördags! Han var ganska rolig... Skulle prompt ha nåt att "reta magen med" innan sin hamburgare... :P). Så nu ska jag äta en yoghurt och eventuellt kolla något serieavsnitt om jag hittar nåt intressant, sen blir det nog att dra täcket över huvudet igen. Har haft grym huvudvärk hela dagen och är totalt energilös. Hur jag ska orka med morgondagens packade schema har jag ingen aning om..

I takt med att min energi och mängden dagsljus sakta avtar börjar jag faktist tycka det ska bli skönt att återgå till det slappa studielivet snart. Vilket jag misstänker händer inom någon vecka. Och mitt studieliv kommer förresten inte alls att vara så slappt, det blir fulla dagar må-ti och förmiddagarna ons-to. Kvalitativa metoder, kvantitativa metoder och statistik here I come! :P Fredagar blir lediga dock ;)

OVER AND OUT!
2009-10-07 @ 20:23:00 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Bianca

Välkommen till statistikklubben! Hoppas du gillar standardavvikleser och summatecken ... Det gläder mig att jag inte är ensam.

2009-10-07 @ 20:44:17
URL: http://noack.bloggproffs.se
Postat av: LP

whats the thing with svenskan å räksallad? ja å ha no få en par knällor tå it he finns..

2009-10-07 @ 21:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback