Tillägnat dem som känner Robert

Detta blogginlägg (åtminstone dess inledning i form av denna bild) är tillägnat de fyra personer utöver mig själv som känner Robert (men kanske förhoppningsvis har glömt honom...;D). "-...det var allt för mig, över till dig Robert! -Tack Robert! Mitt namn är Robert..." Till er andra: bara sjuk humor från förr i världen! (seriöst, vi var ju typ 13 år (!!!!) och sjuka i huvudet!!)

 

Ååh, nu blir jag ju alladeles överväldigad av minnen.... :D jag har nog världens bästa-och sjukaste-vänner! ;D

slut på tillägnat blogginlägg


Jag är nu en fri kvinna. Eller, i fyra dagar iallafall, tills jag börjar skolan.
Fick sluta jobbet redan idag, hade så litet att göra. Inte mig emot, det är bara skönt att få några helt lediga dagar.

Så egentligen borde jag ju fira med att dra på mig halaren och fara iväg på årets oktoberfest som inleds i academill om en timme.. Men istället sitter jag här, uppkrupen i soffan med stickatröja och tjocksockor och huttrar. En liten del av mig tycket det skulle vara jättekul att träffa alla människor och se gulisarnas spex och allt sånt som hör till, men största delen av mig vill bara krypa ihop i soffan och läsa i väntan på att de två nyaste bonesavsnitten ska komma ner... :)

Planerar ändå att åka hem i helgen, och efter att ha pratat med Ika misstänker jag det blir en del party då också. Så jag tror jag sparar mig till det :)

Nu ska jag återgå till mitt läsande och ignorera rösten som säger att det nog skulle vara kul att fara på oktoberfest och att jag ännu hinner dra på mig halaren och traska iväg... :P
2009-10-21 @ 17:32:57 Why so serious? Permalink


Kommentarer
Postat av: Tove

Robert!!! :D:D:D

2009-10-21 @ 18:56:27
Postat av: iik

hahahaha :D

2009-10-22 @ 11:08:10
Postat av: jessica

jaa... ojojoj... :)

2009-10-22 @ 19:45:40
Postat av: jessica

jaa... ojojoj... :)

2009-10-22 @ 19:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback