Youth

Jag var ingen särskilt aktiv fotograf under helgen men här kommer iallafall några små glimtar!

 

söta pensionärer på viking line... :D

en del av gänget på båten

dramatisering av predikan ;)

bön för vänner...

...varje papperslapp representerar en människa.

 

Jocke gör reklam för bibelskolan... till rekvisitan hörde bl.a. 4 motorcyklar som kom inkörandes i salen men dem hann jag inte få på bild :P

RÖJJ

VÅGA. V som i VAL, Å som i ÅNGEST, G som i GUD och A som i ANDRA ;)

mera röjj :)

i terminalen på väg hem. steg upp 4 på söndagsmorgonen och kom hem 2 på natten...

svårt att undvika ett visst mått av flippande när man är på resa 22 timmar... :P

hela gänget från svenskfinland

 

Några videosnuttar kommer väl litet senare bara jag får dem uppladdade :)


 

 

 

2009-11-03 @ 22:50:19 Frozen moments Permalink


Kommentarer
Postat av: amelii

Di där lapparna skulle jag också haft lust att fota men jag skulle ha vilja haft liksom ALLA på samma bild typ. MEn de gick int riktit.

2009-11-04 @ 06:53:25
URL: http://amelii.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback