You bring the sun out to warm my life up, to make my love grow everyday

jag älskar den här bilden (som jag snattat av Ciara) från Gijón sommaren 08. Inte för att det är en särskilt bra bild men för att det där var en av de ljuvligaste kvällarna på hela sommaren! (Det är jag och Emppu som traskar runt där på stranden)


Började dagen med statistik, jippijeeijj! ;D
Faktist litet mer förståeligt när man själv får sitta framför en dator och göra något än när man bara lyssnar på en föreläsning.

Jag borde skriva ledarskolssammandrag, diska och hänga tvätt.
Jag vill äta riskakor och läsa "Ta första steget" av Bill Hybels och bli än mer inspirerad än jag redan är.

Det går liksom inte riktigt ihop..


Ikväll blir det Närpes och teater.
2009-11-05 @ 12:13:24 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback