vackerhetslängtan


Min kudde doftar choklad.  Jag kanske borde byta dynvar efter att ha spillt ut en halv kopp varm kako på det (och resten av koppen hamnade på bordet och golvet och vi fick ta paus mitt i ett ytterst givande samtal och krypa på alla fyra för att torka upp allt) men jag orkar inte riktigt göra något åt saken.
Halva mitt liv är nerpackat i diverse väskor men det orkar jag inte riktigt heller göra något åt.
Jag är sjukt trött men på ett riktigt behagligt vis och jag orkar inte riktigt gå och sova..

Och jag blir så frustrerad på att det finns så många människor som betyder så otroligt mycket för mig utan att de knappt har en aning om det!

Och just nu känner jag bara ett enormt behov av att uttrycka nånting, men kanske jag bara borde gå och sova istället... :P
2009-11-16 @ 00:20:44 Vackerhet Permalink


Kommentarer
Postat av: pelle

byta "dynvar"? was is das, mate?



och du, bra val! ;)

2009-11-16 @ 15:33:43
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback