Teach me to be humble Call me from the grave Show me how to walk with you upon the waves

Ojdå. Det är som om det inte skulle gå alltför bra med det här bloggandet just nu :P Har haft en del annat att göra. Dagen har bestått av skolarbete (satt faktist i skolan flera timmar och jobbade med statistiken), ledarskola, bandövning, filmkväll hos Jonas och så litet intressanta diskussioner med Nicolina här på kvällskvisten.
Imorgon ska jag fixa ett internetavtal och sen klockan 12 bär det av mot huvudstaden igen. Har återträff med sommarteamet över helgen, ska bli jättekul att träffa alla igen!

Festbilderna ska jag försöka hinna kasta upp imorgon men nu måste jag sova om jag alls ska komma mig ur sängen imorgon!

Jag njuter av livet.
2009-11-27 @ 01:45:53 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback