statistik i mitt hjärta...




Sitter i skolan på statistikföreläsning och försöker få fram förklaringsgrader och den skattade andelen invånare med främmande språk när andelen svenskspråkiga är 30 procent. JIPPIJEJJ. ;P

Och jag är sjukt hungrig! Hann inte äta någon frukost imorse, sov några minuter för länge för att hinna med sånt. Sömn framför allt. Alltid! Men det är bara en timme statistik kvar, sen blir det lunch på stan med Ika och Malin.

Okej, nu ska jag försöka koncentrera mig på en massa SPSS-instruktioner...

"Det här kan ni ju sen leka med hur mycket ni vill"
-Nej tack, att "leka" med SPSS är kanske inte det sätt jag allra helst spenderar min fritid ;D
2009-11-19 @ 09:57:18 Leka Studerande Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jättesnygg ny layout!

2009-11-19 @ 10:05:17
URL: http://sofiahelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback