push the urge away to wake up feeling just the same as yesterday



Att jag aldrig lär mig! Jag har som ovana att äta mat framför datorn, oftast framför någon serie. Och allra oftast är det Bones eller NCIS jag knäpper på när jag slagit mig ner i soffan med min mat-tallrik. Och efter någon kort minut är all matlust borta. Annars är jag verkligen inte känslig, men att se på serier där alla avsnitt inleds med någon form av äckliga mänskliga kvarlevor är kanske inte det allra smartaste när man ska äta. Och jag gör det om och om igen!

Har inte fått något vettigt gjort sedan sist. Mest bara kollat NCIS. Skönt med lugn dag idag iallafall, imorgon blir det fullt upp med statistikföreläsning, presentjagande på stan, ledarskola, bandövning och babyshower!
Börjar bli smått frustrerad över mitt ojämna liv; först går man runt och gör ingenting i tre dagar och sen ska man mitt i allt trycka in tre dagars program på en dag istället! ...Fast egentligen är jag ju nog helt nöjd.. ;D
2009-11-18 @ 20:12:24 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Mli

Haha, precis som nier oås!:P Jag e itt helder så känsli, men köttfärslimpa samtidigt tå man sir en menisk såm ha vari mala jenom en köttkvärn vort för mytchy!

2009-11-19 @ 14:26:36
URL: http://miliimli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback