Not to undermine the consequence But you are not what you do


Har spenderat dagen hostandes i soffan tillsammans med en pepsiflaska och min nyinhandlade stortröja. Inte för att jag känner mig så överdrivet sjuk längre (om man struntar i den rivande hostan då), men jag tog ändå ledigt från skolan för att slippa smitta ner någon annan.

Har istället suttit i flera timmar och tänkt på att påbörja läsandet av min sociologibok, haha. Nä men seriöst så verkar den intressant. Alienation is my nation: hiphop och unga mäns utanförskap i det nya Sverige. Problemet är bara att jag fick den idag och ska ha ett referat färdigt skrivet på fredag. Men det ska väl gå.

Nu har jag just spenderat alltför lång tid inne på nån tråkig tygbutik tillsammans med syster så det är inte mitt fel att jag miste all livglädje och inte har nåt intressant att skriva om ;)
2009-11-16 @ 17:37:37 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: pelle

aaah, men "dunvar" var fan ett snyggare ord än "örngott" ;P

2009-11-16 @ 17:48:35
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: emma

Hej!

Allt bra? :)



Jag har startat en blogg som handlar om

Reumatism, för att det är många ungdomar

som lever med detta idag och många kan

drabbas, jag är drabbad.

Det är väldigt lärorikt och intressant att

läsa om :)



Hoppas du vill läsa :D

Ha de bra / Emma

2009-11-16 @ 17:53:39
URL: http://ebolmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback