Let the drumbeats wash you over Let the songs come and take you under

efter-keikka-chill

världens finaste människor!

Julle-Gulle!



Är hemma efter helgen. Har haft det bra. Fina människor. Har dock inte så mycket att säga. Ska knåpa ihop artikel om det hela imorgon så jag sparar mina ord tills det.

Nu har jag precis packat ner alla mina böcker och filmer. I två stooora blomhäckar från plantskolan som nu svämmar över. Hittade dock en hel del som tillhör andra människor, bland annat en hel del böcker som är mammas. Måste passa på att lämna tillbaka sånt nu medan man kommer ihåg det. Hanna, du har också en bok här.
Ska försöka våga ta itu med klädskåpen ikväll också om jag bara hittar motivationen. Förstår dock inte hur jag ska få in innehållet från mina sex nuvarande skrubbar i en enda...
2009-11-29 @ 20:06:19 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: lottaregina

Vilken superduperfin bild på edith & jode! :)

2009-11-30 @ 07:21:47
URL: http://lottaregina.wordpress.com
Postat av: Mickan

Par bilden var verkligen svin söt!

2009-11-30 @ 13:19:37
URL: http://mickanflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback