längtan

Jag fryser ihjäl om händerna och fötterna, jag har tvångsintervjuat två personer ikväll och varit på kaffe med Elin.

Jag vill ha stora drömmar och leva ett spännande liv, jag vill lära mig att älska människor och göra små saker med stor kärlek.

Jag vill våga tro på mig själv och se potentialen i andra människor.

Jag vill kunna göra en skillnad. Jag vill kunna förändra min omgivning. Jag vill vara en sån människa som talar in hopp i andra människor när allt ser mörkt ut.

Jag vill sluta vara bekväm och självisk, jag vill leva ärligt, öppet och utan dubbelmoral.

Jag vill lära mig att se människor, bakom masker och fasader och jag vill krossa mina egna fördomar.

Jag vill sjunga, skriva, skratta, andas, gråta och älska.

Jag vill vara äkta.
2009-11-04 @ 23:09:05 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback