keep us from just singing, move us into action



 

Började dagen med födelsedags-överraskningsfrukost hos Julia redan halv nie. Funderade när vi steg upp över när jag senast stigit upp medan det ännu varit mörkt... ;D Efter den trevliga starten på dagen, tillsammans med ytterst gott sällskap, har jag påbörjat en del skolarbete samt avverkat ännu några avsnitt Veronica Mars tillsammans med kära Nicolina. Efter att ha gett er en kort update ska jag nu bege mig iväg till second hand-butiken yesterday once more och försöka hitta något trevligt till kvällens retrofest. Får hoppas det lyckas, jag har liksom en inre bild av vad jag vill åstadkomma men vi får se hur det blir...

Fridens liljor!
2009-11-25 @ 14:03:29 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Korven

wow, är det en vägg eller tavla? SNYGGT iallafall!

2009-11-25 @ 21:58:27
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/
Postat av: pelle

BRA gissat hörru!

2009-11-25 @ 22:46:25
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback