it´s the long fall back to earth that´s the hardest part


Hittills idag:
-vaknat klockan 10
-somnat om
-vaknat kl 12.17 och tvingat mig själv att stiga upp
-placerat mig i soffan
-ätit upp en massa kladdkaks-rester till frukost.
-rivit ner en tavla från väggen. i misstag.
-fått ångest över sociologiboken som ska vara utläst och skriven om idag.
-bråkat med syster och börjat längta ännu mer efter flytten
-konstaterat att jag borde börja packa ner mina grejer. trots allt bara 1 ½ vecka kvar.
-knäppt på NCIS istället.
2009-11-20 @ 11:47:57 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: pelle

hahah, det låter som om du haft en perfekt dag du! ;) än så länge i alla fall.

2009-11-20 @ 12:53:18
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback