if I fall along the way pick me up and dust me off and if I get too tired to make it be my breath so I can walk


Evelina och Anders har släpat in världens fetaste julgran. Dessutom svämmar vardagsrummet över av Anders nyinflyttade grejer, mina gamla soffor som ska köras bort och alla mina pack-lådor. Smått kaotiskt.

Hann få det allra mesta packat i gårkväll. Vilket betyder att jag inte haft så jättemycket att göra idag. Eller, egentligen har jag massvis med saker jag borde göra, skolarbete till exempel, men eftersom jag inte planerat in det innan to-fre har jag litet svårt att komma igång med det idag... trots att det verkligen skulle behövas!

Ska iallafall via Anvia och reda ut litet krångel med internetanslutningen ännu idag och ikväll blir det julkörsövning.
Innan det borde jag alltså ta itu med statistiken och artikeln till TA:s nyhetsbrev. GIV MIG INSPIRATION!

Idag sker allt till tonerna av Matchbox 20.
2009-11-30 @ 14:40:10 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback