Don´t let your eyes get used to darkness...

Don´t let your eyes get used to darkness
the light is coming soon
Don´t let your heart get used to sadness
put your hope in what is true

No matter how the wind may blow
it cannot shake the sun
lay your sorrows on the ground
it´s time to come back home...

Back Home-JJ Heller

Är inte särskilt effektiv idag. Får inget gjort av allt det jag egentligen borde fixa. Kämpade nog på med skolarbete, artikel och ledarskol-sammandrag här tidigare ikväll men inget ville riktigt fungera. Och nu har jag haft tacokväll med Jonas, Davud, Stefan och Jenny istället. Väldigt trevligt trots att jag kanske inte var det allra mest entusiastiska sällskapet hela tiden.

Nu är frågan om jag ska göra ett nytt försök att vara effektiv och avverka

-diskning (återigen ett helt berg..:P)
-statistikhemuppgiften (som såg så lätt ut men är så omöjlig...)
-två ledarskolesammandrag till
-youth-artikel till TAs hemsida
-intervjuplanering

...ikväll eller om jag ska ta det lungt med bok eller film resten av kvällen och satsa på att vara effektiv imorgon istället. För tillfället känns nog det andra alternativet betydligt mer lockande.... :)

Så imorgon blir det effektivitet. Och så ska jag försöka hinna träffa litet människor också. Om det nu finns nån kvar som vill umgås med mig efter min ett år långa halv-isolering :P
2009-11-03 @ 22:06:50 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback