Hope means holding on to you, grace means you´re holding me too

litet mörkare i huvvet än tidigare

 

Okej, riktigt allt jag planerat har jag ju inte hunnit med...:P Det blev att leka räddare i nöden ikväll istället. Karv hade gulis-brist så jag och Antonia ställde upp och lekte gulisar för en kväll och bowlade med en massa riktiga gulisar :P Dessutom hade Evelina så tråkigt när jag kom hem igen så hon övertalade mig att låta henne färga mitt hår. Var nervös för att det skulle bli riktigt svart men jag blev riktigt nöjd. Mörkbrunt som skiftar litet mot rött ibland.

 

Youth-bilderna får bli morgondagens projekt. Efter att jag genomlidit en statistikföreläsning.

 

JJ Heller har snurrat hela helgen och fortsätter snurra nu.

Fy vad bra jag har det egentligen! Och fy vad nyttig den här helgen varit för mig!

I´m more alive than I´ve been in a long time

Det bubblar på insidan igen och jag är inspirerad, motiverad, längtar, älskar, drömmer och brinner.

 

If I could not hold a pen I would write of you on my heart instead

You have bought me with your blood

and I am painted red by your love

If I could not say a word my life would speak of love I don´t deserve

Hope means holding on to you, grace means you´re holding me to

JJ Heller-Painted Red


 

2009-11-02 @ 23:31:23 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback