most kind of stories have a hero who finds you make your past your past

 

Som sagt shoppade jag alltför mycket i Helsingfors. Hade inte alls planerat in det i mitt schema, tänkte bara gå runt i Forum en stund för att fördriva tiden på fredagen men mitt i allt ägde jag en massa nya saker... :P

Men vissa grejjer var riktigt bra. Som jackan här ovan. Blev helt kär i den och mönstret älskar jag (och billg var den!). Skulle kunna köpa hundra rutmönstrade skjortor och tunikor...

Tänkte kolla runt på litet hemsidor och söka upp bilder på det jag handlat eftersom jag inte orkar fotografera, men konstaterade att inget av det jag handlat finns nånstans alls. Slutsats: jag är totalt otrendig eftersom alla plagg jag köper är sådana som affärerna inte ens lägger ut på sina sidor ;)

2009-11-16 @ 19:13:42 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: pelle

coolt. jävligt grunge av dig ;)

2009-11-17 @ 12:57:26
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback