deadlinedeadlinedeadlinedeadline

Okej.
En timme och 56 minuter kvar.
Tills mitt sociologireferat ska vara inskickat.
Ett referat på en bok jag läst hälften av.
Alltså har jag en timme och nu bara 55 minuter på mig att läsa andra halvan av boken och skriva ett 1-3 sidors referat.
Yeah right.
Jag tror vi kör ett litet bullarejs istället.
Vilken tur att man har en treårig utbildning i att skriva så mycket bullshit som möjligt om ingenting alls (jag syftar på gymnasiestudierna ifall nån inte förstod det).

Ojdå. En timme och 43 minuter!


(jag och studier är ingen särskilt bra kombination ;))



FIXAT! Och jag har fortfarande 40 minuter kvar. Är man proffs så är man. (och jag hade ju faktist läst halva boken). Allt bullshittande (usch fy vad fult ord egentligen. jag kanske borde försöka ta det ur min vokabulär) kostade mig dock en burk cola. Krävdes för att få igång tankeverksamheten.
Nu sku ja krypa ner under täcket och kolla nån passligt IQ-befriad film och vänta på imorgon när jag får en Hanna på besök och det blir New Moon på bio.
2009-11-20 @ 21:18:53 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Alina

HEjjA HEJJA

2009-11-20 @ 22:45:34
URL: http://alinabanan.blogspot.com
Postat av: amelii

gymnasiet i ett nötskal!

2009-11-21 @ 12:37:29
URL: http://amelii.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback