AND ALL I HEAR ARE THE VOICES IN THE AIR THAT KEEP REMINDING ME YOU´RE ALL THAT´S IN MY HEAD

Jag paparazzifotar min syster. Hon sitter i soffan och stickar, Anders sitter i andra soffan med sin dator och jag sitter på golvet med min dator och väljer musiken. Blandar all världens julmusik med denhär låten, som jag tycker är så sjukt vacker. Första delen är på engelska men sen kommer den på spanska. Ljuvligt språk.

 

Ja, och blomhäckarna som svämmar över av mina böcker syns ju också i hörnet... :P

 

Jag har julfeelis för första gången i år. Evelina och Emelie har klätt granen ikväll.

 

Jag har packat så mycket som bara går samt varit till lägenheten en sväng och hämtat min nyckel av finaste Sofia. Imorgon blir det tidig start för att hinna flytta så mycket som möjligt innan kvällens bandövning.

 

Och Anders visade mig hur jag ska fixa spotify åt mig. Äntligen! :) Until Junes nyaste-here I come!

 

2009-11-30 @ 23:02:01 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: ida

Jag måsta titta rikit 2 gånger vem d va som satt i soffan. Tänkt it känna igen Evelina i hennes korta mörka hår. Det sir superfint ut!



Lycka till med flytten!

2009-12-01 @ 20:41:38
URL: http://irtskukka.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback