vårregn

Jag njuter av det gråa vårregnet idag. Har bara varit ute en liten stund men det var så varm och doftade så gott. Ska just ta mig ut på en promenad. Jag borde egentligen fundera färdigt på min finskapresentation tills imorgon men jag kommer inte riktigt nånstans så jag tror litet frisk luft kan vara bra.
När jag försökte få något gjort på eftermiddagen idag slutade det bara med att jag somnade. Och Hanna bredvid mej. Vi sov hur länge som helst, jag hade kollat på klockan 3-tiden och när vi vaknade var den halv 7 och Bianca ringde på dörren. Hon ska bo här några dagar.
Finskan stör mitt annars lugna humör idag. Har både föredrag och intervju imorgon. Usch. Men efter det är det slut! Bara tenten på torsdag kvar!

Nu ut! :)
2009-05-04 @ 20:16:52 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback