throw my heart out on the stones and i´m almost gone

Nu for nog humöret och orken någon helt annan stans. Blä.
Men ja borde väl nog släpa mej iväg iallafall. Int för att picknick i denhär stormen är alltför frestande direkt men...

Men åååh vad jag njuter när jag får vara ensam. Bara andas och göra precis vad man vill.

David Gray är det som gäller idag. Och det är våren 08.


Imorgon blir det mera shopping. Har ännu inte fått någon ordning på vad jag ska ha på mig på Evelinas studentfest... Skorna har jag ju nu men, ååh, inget blir riktigt bra hur jag än gör... :S Borde antingen införskaffa en trevligare topp eller något att ha utanpå... funderade på något i stil med denhär men det blir ändå aningen tråkigt... :/

Ååh, jag blir så glad av att kolla på alla bilderna på min skåpdörr! Men får hemlängtan också.Lördagkväll ska jag spendera med Ikkis, så det så! <3

Nepp, jag lämar nog hemma ikväll och njuter av lugnet istället. Har ingen vidare lust med blåst och massvis med människor just nu.
2009-05-27 @ 16:14:30 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback