oh how i wish i was that strong, oh how i wish i never did anything wrong



Lyssnar på Jonna på myspace. (rubriken citat från hennes låt All I Fear). Tror bestämt jag ska försöka få tag henne eller Tilda och skaffa mig ett exemplar av hennes skiva "Out of light" imorgon. Missade hennes skivrelease förra veckan på grund av kvällsföreläsningarna men jag ska såklart skaffa mej en skiva. Seriöst, kan inte få nog av hennes låtar! Så underbart vackert!

Åh, får gåshud varenda gång!


Sådär på tal om nånting helt annat:
Blir alltid snål på att köpa nya serieboxar när jag går förbi filmhyllan på citymarket eller annan random affär. Jag har följt så få serier (ungefär noll) och alla första säsonger är så billiga så jag har svårt att hålla fingrarna från dem. Men alla serier är ju faktist inte så bra, och jag har ändå tillräckligt med dem jag ser på nu. Har massvis med säsonger kvar på dem alla innan jag hinner ikapp med de nyaste avsnitten.

Nu börjar uppsatsen vara under kontroll. Jag är inte nöjd, allt blev så ytligt berört, men det får duga. Fixar det sista imorgon innan jag postar den.

Nu natten.
2009-05-19 @ 22:41:34 Musik Permalink


Kommentarer
Postat av: Lukke

Den ända serien som jag ser framemot riktit mycket är Lost bara för att de börjar bli så intressant nu. Får si hur de blir i fortsättningen. House är också kul men resten vet jag inget om.

Buffy är en wannabe vampyrserie med en twilightisch flicka i... men den serien suger..

2009-05-21 @ 21:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback