SUCK


blööööö...

Även inatt drömde jag att jag bröt mig in i en lägenhet. Denhär gången en som existerar på riktigt, och allt såg precis ut som det gör i verkligheten. Annars brukar mina drömmar rådda till saker och ting, så att jag VET att jag är på en viss plats men det ser helt annorlunda ut. Men nu var allt som i verkligheten, förutom att en hög med mina skolböcker stod under databordet så jag snattade tillbaks dem. Och egentligen bröt jag mig inte in för dörren var olåst fast ingen var hemma. Så jag gick in och städade och diskade, haha. Och smet sedan iväg. Skum dröm! :D

Den här dagen har börjat på alla möjliga oangenäma sätt men jag är glad ändå.

Vaknade först 07.15 av ett samtal från sjukhuset. Min polikliniktid skulle skjutas upp. Okej för det, men måste dom ringa så sjukt tidigt??
Sen kunde jag inte somna igen pga att byggkararna i trappan härjade å ropade. Måste vända upp och ner på rummet för att hitta mina öronproppar. Halvsov fram till kl 11.
Fick en fin elräkning som går ända från när vi flyttade in här förra sommaren och den är på 111 euro. Jippiiii, för jag har ju så väldigt mycket extra pengar just nu. Plus en äcklig räkning från skolhälsan också. SUCK.
Och mina sönderskavda hälar svider :S

Men om jag ignorerar räkningarna är jag nog riktigt glad ändå. Evelina kommer hit snart med lite grejer åt mej och jag har lite grejer åt henne.



Okej, besöket av syster; inte alltför trevligt. Suck. Jag måste antingen börja söka ny kämppis eller ny lägenhet. SUCK SUCK SUCK! Jag orkar verkligen inte med det!! Och jag orkar verkligen inte bo med någon annan känns det som!! Men jag vill inte bo helt ensam heller för då möglar jag ju bort! Ååååh! Då borde jag ju egentligen ha hittat en lägenhet och vara påväg att flytta ren, onödigt att betala hyra för juli när jag är borta hela månaden men jag kan ju inte börja flytta medan jag är borta heller, och jag kan inte börja med sånt när jag kommer hem sista juli och behöver en lägenhet att bo i!! Och om jag hittar en lägenhet nu innan jag far måste jag betala dubbel hyra för juni, både här och nya lägenheten! NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ, nu vill ja bäre liip!!

Nu ska ja lyssna på lite agressionsmusik på hög volym innan jag tar itu med uppsatsen.
2009-05-18 @ 10:54:28 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback