And only the heartaches have given me sight

Idag är också en Joshua dag.

Alltså jag har nog blivit betydligt duktigare på att stiga upp på mårnarna på sistone! Kan ha någåt att göra med att jag också blivit betydligt duktigare på att gå och sova innan klockan 3. Plus att solen lyser redan 6 på morgonen, så man vill ju inte riktigt sova hur länge som helst. Idag steg jag upp 10. Riktigt passligt.

Nu sitter jag och läser "Can men do it?"; om diskriminering av män i Norden och samtidigt klottar ner litet tankar och ideér i mitt uppsatsutkast. Jag blir förvånad över hur intressant jag tycker allt det här är!

Har en diffus tanke om att gå på loppis idag men egentligen har jag ju inga pengar att spendera så det kanske vore aningen dumt att inleda sig själv i frestelse.. :P

Har ingen aning om hur helgen kommer att se ut... Vill jättegärna hem och träffa folk men om jag är hemma skriver jag nog inte alls uppsats.. Om jag hade ett fordon skulle jag kunna ta mig ut till Åminne på lördagkvällen och få träffa Ann iallafall men Evelina tar bilen av mig ikväll. Dilemma. Och nästa helg är det teamhelg igen så då slipper jag inte heller hem.. :/

Jag och Hanna kollade Matrix igår. Första gången för henne, säkert närmare tionde gången för mig. Men den är sjukt bra.

Dagens tips: Om du får studentbladet i postlådan kan du ju förresten slå upp sidan 7 och läsa mina funderingar om hur du känner dig effektiv utan att göra någonting alls! ;D

Jag fick en underbart fin bröllopsinbjudan på posten igår. Min fina vän Sofia ska gifta sig i sommar. Men jag, dumma mej, kommer hem 4 dagar för sent för att hinna på bröllopet! ÅÅÅÅH!! Det, plus att missa hela känslan av närpessommar är nog dom största uppoffringarna jag gör för teamet.

Nu tillbaka till studierna.
2009-05-15 @ 10:41:12 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback