These photographs keep me alive

Jag steg upp klockan 9 imorse! Helt frivilligt!! Okej, liten lögn nog.. Mest var det väl för att det hängde en lapp på hissen igår med ett hot om att nån skulle komma och inspektera ens badrum från klockan 9 idag. Då är det ju nog trevligare att vara vaken, speciellt om man får någå trevliga byggkarar på besök ;D (Elin och jag analyserade förövrigt mitt beteende här för några veckor sedan och kom fram till att jag är väldigt duktig på att falla endast för musiker, och då speciellt gitarrister....HAHA :P Men byggkarar kan också vara väldigt fina ;D)

Nåja, ingen har synts till ännu och jag är pigg och på gång så jag ska ta bilen, som jag har till mitt förfogande nu medan evelina är i sverige, och åka till tritonia och söka litteratur och män och jämställdhet och män inom traditionellt kvinnliga yrken. Har en 8-10 sidors uppsats som ska kastas i postlådan nästa onsdag så det gäller att skriva som en tok nu...:P

Så har jag även planerat in ett gymbesök någon gång under dagen, men annars är det nog bara pluggandet som gäller!

Idag är en Joshua Radin dag. Vaknade till these photographs imorse. Ytterst angenäm väckning.

Jag fyndade förresten ett par skor igår! Har varit i stort behov av ett par vanliga tygskor att använda till vardags så när jag hittade ett par låga tygskor a la converse-stil på citymarket för 9,95 (ursprungspris 19,95) åkte dom ner i min korg.
Dessutom lyckades jag också fynda två böcker jag länge sökt (andra och tredje delen i triologin om den mörka materian) och de kostade bara 1 euro styck! Tadaa! :)

2009-05-14 @ 09:00:24 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback