the clouds in your eyes, down your face they pour

Ligger hemma och slöar. Hade tänkt fara till Sion på vårens sista vanliga ungdomssamling men sen skulle Wickman komma efter bilen så jag lämnade hemma så att han skulle få nyckeln. Nu vet jag inte om jag ska släpa mig iväg och söka upp folk eller om jag ska fortsätta ta det lungt här hemma. Funderar på att gå och köpa en chipspåse och ta filmkväll. Har massvis med filmer jag inte kollat. Som sagt så trivs jag väldigt bra i min ensamhet för tillfället. Och det kanske är bra att ta vara på den så länge jag kan så att jag orkar vara social i sommar... :P
Försökte bjuda hit Evelina och Wickman också efter att dom kommit från flyget men fick inget napp på mitt erbjudande om mat och film...
Men imorgon måste jag iallafall träffa folk! Kanske en sväng till Linnea, eventuellt eurovisionen någonstans, eller så tar jag mig till Åminne och träffar Ann på något sätt eller kanske till och med till Närpes. Får se.

Råkade somna en stund här tidigare på dagen, är fortfarande helt snurrig i huvet...
2009-05-15 @ 20:16:42 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback