Julia:

-äter mumsiga svampmakaroner direkt ur kastrullen och dricker juissi

-har finskakursen så gott som avklarad, kvar är bara en studentskrivningsliknande tent på torsdag som inte borde vara något större problem att få godkänd. Överlevde både föredraget och intervjun alldeles fint.

-har påbörjat kursen om jämställdhetsperspektiv i socialpolitiken. Verkligt intressant!

-ska inom två veckor ha författat en 8-10 sidors vetenskaplig uppsats om jämställdhet. Men hej, det är iallafall ett intressant ämne!

-har påbörjat slutuppgiften i sociologi och vet nästan ungefär vad jag ska skriva

-har hittat ett eventuellt sätt att överleva sommaren ekonomiskt: behåll studiestödet juni-augusti med hjälp av 15 studiepoäng. Var jag skall hitta poängen är dock problemet... Hoppas på att få litteraturtenta några krispsykologikurser som jag ändå planerat in till mitt andra biämne. Besök hos studiehandledaren nästa.
(Hjälp, isåfall kommer jag att ha 90 sp när jag börjar igen i höst, det är halvvägs till kandidaten på ETT år!! Jag kommer ju att få för mycket!! :P)

-tycker om regnet som trummar mot fönstret

-ska lägga sig i sängen med sin bok nu, och försöka somna inom vettig tid så att hon orkar med morgondagens fullspäckade program.
2009-05-05 @ 22:33:28 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback