Jag:

-känner ett starkt behov av att få nåt slags ordning i det kaos som nu är min lägenhet. Kommer förhoppningsvis att spendera morgondagen med att städa och fixa. Är dock alltför trött för att göra något åt saken nu.

-har jämställdhetskursen ur världen, efter kvällens påfrestande seminarium med typ hundra uppsatsredovisningar. (16.15-20.15. = LÄNGE! ) så om det inte vore för mina inplanerade sommarstudier skulle jag annars ha sommarlov nu.

-har firat den avklarade kursen med Jullan, Hanna, godis och twilight. Börjar bli seriöst trött på den filmen, den är mest bara irriterande nu :P

-borde hitta en examenspresent åt syster.... :S Samt införskaffa typ hundra rosor till alla övriga studentvänner!

-ska ut på stan och söka skor imorgon. Ett par högklackade gladiatorsandaler att ha på examenskalas, tack! Försökte leta i huvudstaden men utbudet var dåligt... Hoppas på bättra lycka här, jag brukar faktist ha lättast för att shoppa i Vasa. Jag vet ju var jag ska leta här.

-söker väl tydligen en kämppis tills hösten, så hör av dig om du är intresserad eller vet nån som kunde vara det.. Jag är dock inte världens socialaste varelse, be prepared for that!

-tycker det känns som att jag har hundra saker att göra. Men det är inte så farligt egentligen, det är mest trevliga saker.

-har pållår på fingrarna! läskit!

-njuter av sommarvädret
2009-05-25 @ 22:58:46 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Amanda

Huvudstaden had itt na bra utbud på gladiatorskoan! Jag hitta mina åp Cipcap :)

2009-05-27 @ 11:57:56
URL: http://amanainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback