jag har ingen rubrik att ge er









1. okej, så mina nya skor färgar av sig. Tänkte att jag skulle "gå in dem" så jag tog på dem när jag gick till stan och mina fötter är nu flera blåa sträck rikare ;P Verkligen snyggt! :P 2. & 3. Lördagens outfit, med eller utan leggings... 4. Passade på att köpa collegetunikan/klänningen jag suktat efter ett tag nu. Den blir perfekt i sommar. Jätteskön och mysig! Perfekt att resa i!

JO, så föll jag i kärlek med en (för mig) ny parfym: CKin2u. Mitt hår doftar av den. Mums!


Nu ska jag fördriva tiden ute på balkongen en stund medan jag väntar på att klockan ska bli fyra och jag får börja leva igen. Måste tvätta mina händer, diska, gå i duschen, blablabla. Man blir ganska handikappad utan vatten och avlopp...
2009-05-28 @ 14:23:57 Frozen moments Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback