I want to live a simple life



Igår  när jag kom till stan fick jag min födelsedagspresent av Hanna, tavlan här ovan. Ljuvlig! Hanna är definitivt min favoritkonstnär! :D

Renoveringen har börjat. Det ska bytas rör (och en massa annat) i hela trapphuset i sommar och vattnet kommer att vara bortkopplat allt som oftast. Tur att man inte ska vara här så mycket. Men dom har redan börjat, vaknade av äckligt borrljud imorse och dom håller fortfarande på. Frustrerande.

Snart bär det av till skolan. Har finska 13-16 och jämställdhetspolitik 16-20 tror jag, så det blir en ovanligt lång skoldag.
Fasar för finskaföredraget men jag ska väl överleva på något vis.
Imorgon blir det arbetsintervju och mera jämställdhetspolitik. Torsdag finskatent. Fredag deadline på slutuppgiften i sociologi och sen bär det av till Vöra på vår första teamträningshelg. Can´t wait! :)

Nu ska ja börja leta mej till Academill.

2009-05-05 @ 11:18:26 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: iik

oj siivopleee vikken fiin tavla =)

2009-05-07 @ 20:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback