Utsikt från mitt fönster


Jag och Emppu har spenderat kvällen hos Hanna. Jag har målat mina naglar knallröda, Hanna har målat fina bilder, och Emppu har varit entusiastisk så det räckte för oss alla tre. Såg en tredjedels film, handlade 6 paket nudlar, åt kokosbollar med apelsinsmak, tittade på foton och filosoferade. Jag måste nog åka på team i sommar igen... Det finns liksom ingen annan lösning. Jag vill jag vill jag vill av hela mitt hjärta och min själ och allt annat som är jag.

Blev trött så nu är jag hemma igen. Här är lungt och skönt men aningen ensamt. Det snöade just där ute men det gör inget, det var lungt och fint.
2009-03-22 @ 00:15:19 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin

ja jisses itt je e så lätt ti håx åp na nyttit ti jier alla gangor,bruk slut me att man lömnar vör datorin=)tidin gar ju så vort tå man sitär å skådar åp massa sidor=)

2009-03-22 @ 09:21:55
URL: http://malintikkala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback