V.Mars och studiemotivation


Evelina ringde och berättade att jag fått paket från cdon. Andra säsongen av Veronica Mars är nu MIN, muahahaha :D
Veronica Mars ligger på delad första plats tillsammans med Bones på min tv-serietopp :P

Jag kände mej så motiverad och inspirerad att jobba flitigt tidigare idag. Visst fick jag en del gjort men finsk tentlitteratur är en enorm motivationsdödare!! Har läst ungefär ett halvt kaptiel och det känns inte särskilt inspirerande att fortsätta när man ändå inte förstår ett dugg av vad man läser... blöh.
Har istället sett ett antal Vänner-avsnitt och en halvskum film, "my sassy girl". Och fått en hel del småsaker fixade.
Tror bestämt att jag får ta fredagens tent på talang bara... :P

Vet fortfarande inte om jag ska fara till stan imårron eller först på onsdag. Börjar vara dags att bestämma sej, men det lutar mot onsdag eftersom jag fortfarande sitter här istället för att packa...:P
2009-03-09 @ 22:32:54 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: hanna

JA! jag gläds med dej(helt själviskt förstås) veronica mars; hjältinnan i mitt liv. men jag vill att han polisen ska komma tillbaka. fast jag minns int ens va han hette.hm...jag e int så ytlig som de verkar.

2009-03-10 @ 09:12:43
Postat av: Julia

Leo då? Nejjnejjnejj...:P

Hur mycke ha du sitt? hela? :D

2009-03-10 @ 13:48:38
Postat av: Sandra

Veronica är toppen!! :D

2009-03-10 @ 15:57:13
URL: http://mjaumuffins.blogg.se/
Postat av: hanna

jo leo. men alltså vem mena du då? troy?duncan?Logan??ha jag missa nån?jo, jag ha sett hela.:):)

2009-03-10 @ 17:20:46
Postat av: Julia

Logan juh!!! :D ha du titta på hans ögon?? :P:P

2009-03-10 @ 20:12:30
Postat av: hanna

han ser ut som en hundvalp är mitt svar:)

2009-03-11 @ 10:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback