Bilddagbok: Familjeutflykt ti Stäjnan

Har varit ut till vår villa på Bergö idag. Mamma, pappa, Felicia och Lena har varit där hela helgen men jag, Evelina och Wickman for dit till lunch idag. Åt köttsoppa och sen åkte vi ut till fiskehamnen där vår morbror hämtade oss med snöskoter.





Iskallt var det!! Höll på att förfrysa fötterna på dom 15 minuter det tar att köra ut till stäjnan där han har sin stuga. Och då hade jag strumpbyxor, vanliga strumpor, stickasockor och vinterstövlar på mej!! :P


Drack kaffe och åt tårta och mockarutor och satt och fjållade :D Jag lyckades för första gången i mitt snart 21åriga liv spotta ut en hel mun med limsa när jag inte kunde hålla mej för skratt!! ;D Låg på soffan och lyssnade på min mp3spelare ett tag också.







Var vi ute i snön en stund också, jag bråkade med Felicia och Wickman bråkade med Evelina ;)

   



hon e helt ljuvlig!! <3 :D


Vi kollade på morbrors svävare också men det var något fel med den så vi kunde inte fara ut och provköra.





Sen bar det av in mot land igen. Åkte via vår stuga och samlade ihop grejerna och sen hem till Närpes.
Felicia flippade totalt i bilen (for ovanlighets skull. NOT :D) och försökte värma upp en flaska med fruset vatten med sina-citat: "heta kyssar"! När vi kom hem sa hon att hon själv var en finaliserad äggkartong... hon är alldeles normal...:D

 

<3
2009-03-01 @ 21:24:44 Frozen moments Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback