Pampas Nationaldag 09


Dagens (och gårdagens) utstyrsel.

Vaknade halv tolv i morse. Jag och Tove gjorde oss iordning och joinade sedan resten av gänget som redan åt lunch på posten... :) Kollade på olympiad- semifinalen (där politivas för övrigt vann sitt heat, duktigt!) och sprang sen runt på stan lite och avslutade eftermiddagen med (för mej) lunch på hesburger med Tove och Linda.
Gick hem och sydde några halarmärken. Sen kom Jessica och vi sydde lite mera, pratade, pratade lite mera och lagade namnam-mat. :)
Nu håller hon på och gör sig färdig för att fara ut och jag ligger och slöar. Får räcka med gårdagen för mej, har inte råd att lägga pengar på en pampasbiljett till kvällen, och ska upp på körövning imorgon klockan 11. Så jag ska ta det lungt här hemma. Skriva lite diskussionsinlägg om familjer och kanske se nån film.
Dessutom har mina fina vänner fyllt mina matförråd. Lisa försåg mej med choklad och drottningpaj och jessica bidrog med chipsen. Så jag klarar mej alldeles fint. :D


pampas-olympiad



jessica och lina
2009-03-27 @ 19:33:02 Paarrteeey! Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback