OH YEAH!

Jag läser för fullt. Eller, jag gjorde det för en stund sedan iallafall. :P

Har lite små-ångest inför imorgon. Men det går väl bra. Har uppmuntrat Evelina att flumma så mycket hon bara kan i studentskrivningarna så går det nog bra, så jag får väl ta till mej mina egna råd bara.
Men finskaboken har jag inte ens läst ett helt kapitel i.... Vi skriver väl något om välfärdsstaten bara, OH YEAH!

Jag vill också läsa på religionsstudentskrivningar istället för engelskspråkig finsk ekonomi och finskspråkig välfärd.

Och nu har jag världens största inspiration till att städa hela lägenheten, men nejj, då ska man plugga. PLUTT!

Har inte ÄNNU heller fått mina linser jag beställde förra veckan!! Börjar bli lite otålig. Och trött på att ha glasögon hela tiden.

TJOHEJSAN. Nu tillbaka till alla miljontals bokstäver ja ska hinna titta på ännu ikväll!! :P :P
2009-03-12 @ 20:59:48 Leka Studerande Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback