Hello my dear!

Började min dag med lunch. Med EmiliaAmarillo. Gott var det! :)
Skönt att bara sitta och prata en stund. <3
När jag, efter vissa svårigheter med att orka ta mig upp ur bänken, kom från Amarillo bar det av till skolan.

Har nu börjat med finskakursen. BLÄ säger jag bara! Har inte haft finskakurs på 3 år och skrev finska-studenten för 2½ år sedan. Känner mej av någon anledning aningen ringrostig. Och jag har skräck för att prata finska. Speciellt bland människor jag inte känner. Nåja. Igår skrev jag upp på min Things to do before I die-lista att jag skall lära mig använda finska... Så det är väl bara att börja på... :/ Fast jag helst vill gå och gömma mig... :P

Efter att ha genomlidit 2 ½timme gick jag med Jonnashoppingtur till Citymarket. Mer jordgubbar till mina mumsiga fruities inhandlades. Godaste som finns!! Blanda halvtinade jordgubbar med lite jordgubbssoppa i en mixer. Tadaaa, färdigt! :)

Kvällen har spenderats på MAT-samling (MedArbetarTeam ;D) hos Nicolina och Edith. Första gången jag var i den lägenheten sedan jag själv flyttade ut! Mycket intressant känsla! :D Med mig hem fick jag två lådor med mina kvarglömda grejjer, bl.a. en massa kläder jag glömt att jag ägde! :D

Nu har jag gjort en del skolarbete färdigt och borde egentligen titta på Andra Avenyn och Days of our Lives... Inte mina favoritprogram direkt men jag ska analysera såpor till min sociologikurs om människan i samhället... :)
2009-03-23 @ 21:45:52 Leka Studerande Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback