Diskutera socialpolitikens roll inom EU. OH YEAH!!

HEJ HOPPSAN, globalisering och internationalisering, riktlinjer och välfärdsmodeller, flyktingfrågor och utbytesstuderanden, risksamhälle och trygghet, JOVISST HÄR GÅR DET BRA!
EU. vad är det?

Jag har aldrig någonsin under hela min snart 14-åriga skolgång skrivit ett så flummigt svar!!
Till på köpet är läraren jämförelsevis sträng..
Blir jag godkänd på den frågan gör jag ett jätteskutt av förvåning och glädje.
Blir jag inte godkänd får jag skriva om hela tenten. NÄSTA ÅR.
För jag heter Julia och jag tycker att det är väldigt smart att skjuta upp mitt tentskrivande till sista tenttillfället!
Suck.

Nu fortsätter vi. Sociologiläsning och diskussionsinlägg. Kriminalpolitik och "fängslande program".


(JAG VILL KLÄ UT MEJ PÅ MASKERADEN IMORGON. JAG VET VAD JAG VILL VARA MEN HAR INGA PENGAR OCH INGEN TID ATT INFÖRSKAFFA VAD JAG BEHÖVER! PLUTT!)

alltså jag ä ju förresten nog på riktigt bra humör ifall ni missförstod mej :D :D
2009-03-13 @ 12:34:41 Leka Studerande Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback