there are certain people you just keep coming back to

Lifehouse-Simon går på repeat.



Jag har uppdaterat mitt musikarkiv inför sommaren så jag har något nytt och bra att fylla mp3-spelaren med inför alla bussresor. Jag trivs bra med långa bilresor så länge jag får ha musik i öronen och en kudde att luta huvudet mot och låtsas sova eller faktist sova på riktigt.

Nu har jag iallafall fått en liten dos Närpes. Dock inte tillräckligt känns det som. Men måste trots det åka tillbaka till stan imorgon. Någon uppsats har jag dock inte lyckats åstadkomma... Men skall göra ännu ett försök innan jag går och sova ikväll.

Gårkvällen spenderades med Tove. Det blev utfärd till Kaskö och till Kstads-camping för att äta gigantiska glassar (som vi till slut ändå måste slänga när vi inte orkade med allt) och prata om allt mellan himmel och jord. Mycket givande kväll. En del människor spelar det ingen roll hur länge sen man träffats, man kan alltid plocka upp precis där man slutade. Tacksamt <3 Började seriöst fundera på en ridsemester tills hösten. Vilken lycka det skulle vara att få åka till Island och rida! Om man ändå vore rik...

Idag har jag varit extremt sömnig. Har dock släpat mig ur huset några varv. Först cyklade (!) jag till hälsocentralen i regnet och fick en remiss till hudpoli i vasa. Alltså kommer inget att hända förrän i höst... :/ Men jag blev iallafall informerad om att mitt problem kan åtgärdas, och som sista utväg används botoxsprutor... jaiks.. .:P i händerna alltså! KNAS.

Sen for jag ut med Malin, körde runt och pratade och åkte ner till Tjärlax camping en sväng också och var nostalgiska :) (bilder finns på Malins blogg) Jättekul, länge sedan jag träffat henne och faktist hunnit prata!

Största delen av kvällen spenderades sen framför datorn, och väldigt ineffektiv har jag varit.

Nu kom jag just hem, har varit ute med Ann; druckit kakao på TB och kört runt och diskuterat livet. <3

Jag kommer verkligen att sakna er! Och det finns så många jag inte hunnit träffa alls... :( Det är nog litet vemodigt att missa Närpessommaren för andra året i rad :/  Men jag har ju hela augusti på mig iallafall. Och jag vet att det kommer att bli en fantastisk sommar, i år igen! :)

Imorgon Vasa med pappa och Felicia, shopping med Felicia, lunch med Jennie, sjukhuset på Diabeteskontroll, uppsatsjobb och sen förhoppningsvis nånting roligt på kvällen. :)


(Det är alltid så dubbelt att vara hemma. Jätteskönt och avslappnande men samtidigt otroligt påfrestande och tungt och... mycket... Man har så mycket mer perspektiv och avstånd till allting när man är i Vasa. Allt kommer så nära så fort jag kommer hem.)
2009-06-15 @ 23:49:43 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

BOTOX?? vaa? haha sku ju va lite lustigt.. Folk brukar väl nog i allmänhet spruta in de i läppar och pannor och sånt...men int måst man ju göra som allmänheten. :)

2009-06-17 @ 07:36:27
Postat av: lottaregina

ja..se ovan

2009-06-17 @ 07:37:39
URL: http://lottaregina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback