Fyra bugg och en coca-cola

Kom precis hem från Vassor. Har varit där sedan igår eftermiddag. Kvällen och natten spenderades dock med Jesustältet på Storsand i Nykarleby. Igår var alltså jag vaken mellan kl 6 på morgonen och 5 på morgonen... Var ganska död när jag kröp ner i sovsäcken :P Men fick iallafall sova länge, i morse blev det frukost klockan 11. Sen tog vi ett riktigt ordentligt bönepass, ljuvligt! :) Eftermiddagen solade vi och övade låtar och dans och på kvällen blev det fotboll/solning och korvgrillning. Så vi har haft en ganska lugn dag, vilket var välbehövligt efter flera dagar med väldigt fullt program.
Imorgon fortsätter vi med undervisning och övningar och på kvällen blir det gudstjänst i Nykarleby.

Mitt största dilemma just nu är att uppsatsen fortfarande är halvfärdig, plus att jag har en hel del jag borde hinna fixa innan vi åker på tisdag eftermiddag. Behöver ännu handla ett och annat, städa lägenheten, diska och PACKA...:P

Nåja, det fixar sig!

Nu ska jag och Emilia sova, men jag bjuder på några bilder från helgen :P Enjoy!

poppa popcorn i en skåååååål....
(Anton sjöng en fin sång medan han städade upp efter att ha dödat min yoghurt på Vassor-trappan)


chill på Vassor-tappan

dramaövning

Lifehouse-drama





Grillmästar-Jode

i väntan på korven..:P

världens coolaste Ilpo :D

...och Anton, allas vår dramaqueen, gnällspik, dansbandssångare och teambejbi :D


2009-06-20 @ 23:39:13 Teamliv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback