I don´t wanna get lost in the crowd


ligger fortfarande kvar på samma ställe :P

Idag har varit en berg.och-dalbane-dag, trots att gångerna jag stigit upp ur denhär soffan troligtvis kan räknas på mina båda händer. Jag var iallafall ut en sväng till bankomaten, och sen körde jag ner småbarnen till Strandhem. Annars har jag bara legat här och pendlat mellan att vara alldeles förnöjsam, behagligt sjuklig och ynklig, otroligt arg och agressiv utan ordentlig anledning, totalt förstörd, och bara allmänt uppgiven. Jag har en känsla av att det skulle vara väldigt nyttigt för mig att sätta mig på ett golv några timmar och bara andas och gråta litet. Allt blir bättre när man gråter. Då kan man släppa saker, det känns som om jag inte kan komma någon vart förrän jag gråtit.

All I ever wanted was a place to call my home
To shelter me when I am there and to miss me when I´m gone


Det är mest Shinedown som snurrar nu. Men en del Todd Agnew, Disciple, Tonic, David Gray, Joshua, och Jason också. That´s about it.

Tror bestämt jag sover här nere på soffan inatt. Evelina är hemma och hon kommer att hacka ihjäl mig om jag väcker henne med mina snörvlanden och hostattacker.

Hade tänkt åka till stan imorgon men har lite problem med fordon tills helgen.. dilemma. Orkar inte riktigt tänka.

Men e vaar no bra bare e var mååla!
2009-06-04 @ 00:50:45 Why so serious? Permalink


Kommentarer
Postat av: Lukke

Golv e no bra platser ibland. Påtal om det borde ja no städa...

2009-06-04 @ 21:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback