Måndag






















Dagen har bestått av undervisning och övningar, surprise surprise! ;D Hade genrep idag, hela eftermiddagen och kvällen. Roadade ut allting på Sions gård och satte upp hela systemet. Konsertupplägget börjar så småningom vara under kontroll. Något som inte är under kontroll är dock min packning... Klockan är 01.30 och jag måste ännu hinna packa färdigt, duscha, diska, plocka tamburen och wc:n tom på grejjer så att byggkararna slipper till att jobba, och fixa så att lägenheten klarar sig ensam en månad :P

Imorgon åker vi alltså iväg till Ekenäs. Nästa vecka blir det Sverige.

Teamliv är härligt.

Here I am waiting
Abide in me I pray
Here I am longing for You
Hide me in Your love
Bring me to my knees
May I know Jesus
More and more

Come live in me
All my life, take over
Come breathe in me
I will rise on eagle's wings


Hillsong United-Eagles wings
2009-06-23 @ 00:35:37 Teamliv Permalink


Kommentarer
Postat av: hanna

åh!va ska jag säg. VA TÄNKT JAG MED???jobba en hel sommar vs team? och så vald jag jobba!!!!?? höömmm. saknar dej. å andreas ibland

2009-06-23 @ 17:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback